Administrativní a recepční služby

V rámci našich služeb Soft Facility Management poskytujeme kompletní podporu pro vaše kancelářské prostory i celou budovu. Pevně věříme, že spojení úklidových služeb s administrativním  a kancelářskými službami a jejich svěření do rukou specializovaného poskytovatele vám umožní plně se soustředit na klíčové provozní činnosti. Zajištěním kontinuity provozu kanceláří se staneme vaším partnerem v každém aspektu správy komerčních prostor.

SAMSIC CEE

  • 320 zaměstnanců
  • 2000 správa objektů
  • 46 mln roční obrat

SAMSIC: Utváření pozitivní atmosféry v kanceláři a administrativní podpora pro váš tým!

Moderní kancelář není jen pracoviště, ale především prostor, kde klíčovou roli hraje efektivita, nasazení a pohoda týmu. Ve společnosti SAMSIC těmto potřebám velmi dobře rozumíme a již léta se specializujeme na poskytování komplexních řešení na podporu každodenního fungování moderního pracoviště. Naše nabídka zahrnuje jak administrativní služby, tak i specializované služby v oblasti řízení organizace kanceláří.

Klíčem k vytvoření pozitivní firemní image v očích zaměstnanců, klientů i partnerů je profesionální recepce kanceláře. Náš tým recepce zaručuje, že každý host bude přijat s náležitou úctou a zaměstnanci budou mít neustálý přístup ke všem potřebným informacím a podpoře. Přijímání hostů, vyřizování pošty nebo správa rezervací konferenčních místností – naše kancelářská recepce je vždy připravena na tento úkol.

Kromě toho nabízíme jedinečné concierge služby, které zaměstnancům usnadňují každodenní život a spravují takové aspekty, jako jsou rezervace hotelů, zajištění dopravy nebo dokonce nákupy. To vše proto, abyste se mohli soustředit na to, co je opravdu důležité. Tím však naše nabídka nekončí. Díky našemu zkušenému týmu specialistů na pořádání speciálních akcí jsme schopni udělat z každého důležitého okamžiku života vaší společnosti jedinečný zážitek. Otevření kanceláře, oslavy Dne žen, Tučný čtvrtek nebo letní zmrzlinové večírky pro zaměstnance – každá z těchto akcí bude s naší pomocí nezapomenutelná!

V rámci našich služeb poskytujeme:

  • administrativní podporu,
  • recepční služby,
  • concierge služby,
  • řízení organizace kanceláří,
  • front office služby,
  • příjem a třídění pošty,
  • služby stěhování kanceláří,
  • údržbové služby,
  • prodej,
  • pořádání příležitostných akcí.